Merhaba hanımlar sezeryan doğumumdan sonra 1inci haftada doktor kontrolünü gitmiştim sonrasında bir daha gitmedim hamilelik ve doğum öyle zordu ki psikolojik olarak hazır olamadım doktora gitmeye doğum yapalı 10 ay oldu bebeğe öylesine yoğunlaştım ki kendimi unuttum diyebilirim zaman zaman dikiş yerlerim ve sırtım çok ağrıyor bununla alakalı yarın nihayet doktora gideceğim çok mu geç kaldım acaba ? Birde muayene altta da yapılıyor mu. Doğum sonrası resmen vajina kapandı diyebilirim ilişkiye bile girmedik çünkü travmatik bir süreçti ve yarın altta. Muayene olacağım diye çok korkuyorum 😕😔