sla3958 Damaksız emzik denedim bebeğim 3 günlük tutmuyor ama normal memeyi çok iyi emiyor benim gibi olan var mı ? Hangi yalancı emziği denemeliyim ?
Kbrgnca sla3958 baby plus aventle aynı kalitede bence. Önce avent kullandım boşa para vermişim. 15 aylık şimdi bıraktı gibi. Çok nadir görürse akır ağzına emziği
abdullahinannesi1 sla3958 en iyi emzik bebeğin tuttuğu emzik😂 ben bibs, avent, wee, nuk, bambino, eczaneden aldığım bi iki marka daha vardı isimlerini hatırlamadığım. Denedim ama tutmadı. Israrcı oldum ama istemiyor. Yapacak bi şey yok.