Nurozcn ben cişi de yakalıyorum kakayı da. Çişi şu şekilde kesin yakalarsın diye düşünüyorum. Gündüz uykulari var ya uyandığı gibi hemen açıp tuvalete giderseniz kesin yapar. Biz 9 aylık olucaz 1 aydır çişi de kakayı da tuvalete yapıyoruz ama belimde fıtık var ve bebeşim iri o yüzden bırakmak zorunda kaldım