Birfincankahvee Merhaba 2 günden beridir çok kötü ishal ve mide bulantısı yaşıyorum inanılmaz halsizlik ne yesem dokunuyor bu ara böyle durum yaşayan var mı korktum bu kadar uzun sürmesine
Ayssss1 Birfincankahvee 1 ay once yasadim kizim da ishal kusma vardi ondan bana gecti 3 gun falan surdu benim ama kizimin yzun surdu doktor salgin oldugunu soyleyii problyotik vermisti
gizemito Ayssss1 ya merhaba benim oğlumda da var :( bir de üstüne tatile gitmiştik perişan oldu bebeğim :( bulantısı var ve ishal kıvamda yapıyor tuvaletini. Bi tek mamasını içebiliyor ne yese midesini uyarıyor ve kusuyor çocuğum. Kaç gün sürdü acaba kızınızınki
Asyaayaz1 2 hafta önce kızım oldu bana geçti benden oğluma bulaştı felaket bi kaç gün yaşadık ilaçlarla düzeldik geçmiş olsun
Ayssss1 gizemito biz hemen probiyotige baslasik ishali durdu ama bulantisi 3-4 gun surdu ama nerdeyse 20 gün mama haricinde hic birsey yemedi istahsizzligi uzun surdu