Melike_nehir Hanımlar ayın 18 inde aşımız var ne gibi tetbir almalıyım ateşlenirmi kızım önceki aşılarında bir sıkıntı yaşamadık sadece birinci ayında bir hafta çok huysuz olmuştu aşıdan sonra🤗
Nedenneden Melike_nehir Huysuzluk olmadı ilk gün hiçbirşey olmadı ikinci gün öyle ateş ölçer gözüme çarptı da bakayım dedim güler oynarken meğer 37.5 olmuş 2.günü çıkmıştı bizim yükselmedi de düşmedi de ılık duş yaptırdım genel olarak aşılarda bir huysuzluk ateş olmamıştı bizim zaten 4.ay aşısı 2.ay aşısının 2. Dozu
Ysalvatore Melike_nehir 2. Ay aşılarının devamı verem yok sadece bizde çok ateş yapmıştı yavruma 2. Ay aşısı acaba şimdi yaparmı bende merak ediyorum bizimde 20 sinde ben ilk zaman fitl vermiştim aşı olmadan önce
Show_must_go_on Melike_nehir aşıya gitmeden 20 dk önce calpol verdim doktor tavsiyesi ile ateşi çıkmasa bile 2 gün 6 saatte bir calpol verdim ağrısı olmasın diye bir sorun yaşamadım o yüzden.
Asyakusunannesi Benim kızımın çok ateşi olmadı ama aşırı derece huysuzluk yaptı o aksam susturamadım ertesi sabah biraz daha devam etti huysuzlugu ama öğleden sonrasında geçti
oznurylmz benim kızım bana o gün yapışık yaşamak istedi ama çok huysuzlanmadı, ateşi de çıkmadı. ben yine de her ihtimale karşı fitil bulundurmuştum. siz yine de tedbirinizi alın ateşi çıkarsa diye😊
Melike_nehir Nedenneden aşıdan kaç gün sonra duş aldırdırnız üç gün geçmesi gerek diye biliyorum da ben sadece verem aşısında böyle oluyo da olabilir bilmiyorum bende bir aylık aşısında diğer gün yıkadım bir hafta durmadı çok ağlamıştı
Nedenneden Melike_nehir Biz hergün aldırıyoruz banyo bitek verem aşısında 3 gün birde ateşi çıkarsa su başına gelmeyecek o kadar özellikle sormuştum