Kizlar allah rizasi icin bana bi fikir verin bende akil felan kalmadi.Kizim 2 yasinda surekli agliyor.Yerden yere atiyor kendini.Sakinlesmesi 2 saati buluyor.Uykuyu,beslenmeyi fakan reddediyor.3 gundur de kendi kendine gulmeye basladi.Bi anda kahkahs atiyor.Korkmaya basladik esimle ciddi bi durum mu var diye.Bu 2 yaş sendromu je zaman bitecek acaba?