Selimustafa ahhh o Zorlu süreçten bizde geçtik sürekli cisi geldi git gel git gel dedim böyle olmicak vazgecim dedim meğer idrar kasları gelişiyormus zamanla tutmayı ogreniyolarmis ilk 3 gece bez taktım sonra komple çıkardım kendi lazimligina alistirdim daha rahatti onunla her yapmasinda tebrik ettim kakasını zor yaptı 4 veya 5 gün tuttu sonra oğluma anlattım korkulcak birşey olmadığını kakasını yaptiktan sonra sifone kendine çektirdim bay bay yaptık ve bitti gitti şükür arada kacamak oluyor ama onun için büyük başarı bezden kurtulmak darısı size pesetmeyin ❤️❤️