Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında erken yürümeye başladı bacağında eğrilik olduğunu farkettik kimileri kötü bişey değil geçer diyor internette kötü kötü yazılar da okudum ama başına gelen var mı acaba yaşı küçük olduğu için mi böyle düzelir mi raşitizm var mıdır