Bizde de erken olmuştu kesinlikle biberon emzik ne varsa hep dezenfekte edin her gün sıcak suya çay kaşığının ucuyla hemen karbonatla seyreltin gazlı bezle hafif bastırarak temizleyin hafif kanama olabilir ama çok normal deriye yapışık kalıntıyı temizliyosunuz sonra emiyosa meme ucunuzu da hep kuru ve bu suyla silmiş olun iç çamaşırınızı ıslak bırakmayın çabuk geçiyo o şekilde