Uzunkirpik1728 kismet tamamen onun bunun etkisi olduğunu düşünmüyorum ben canim.
Ilkim 3.5 ay anca emdi 9 aya kdr damla da gelse sagip verdim aman dedim ilac niyetine. Tabi psikolojikmen de kafayı yedim v.s.
Bunda 1 yas 8 günlük cok sukur hala emer ek gıdadan daha fazla hatta.
Hic biberon almadi bu oteki hemen almisti biberonun meme reddi yaptığını da söyleyen var eger sağarak fln beslemek zorunda kalırsan kasik siringa ya da fincan kullan tavsiyem.
Doya doya emzirirsin sende inşallah.
Beni simdiden biraktirma korkusu sardi ya 2 yasinda 😪🤗