32 aylık bi kızım var, bezi bıraktık çişini yapıyo gayet normal ama o kadar korkuyo ki kakasından, günlerce tutuyo içinde ve artık dayanamadığı için çığlık kıyamet yapıyo resmen, nasıl ağlayarak yaptığını anlatamam 🤦🏻♀️napıcağımızı şaşırdık,, nasıl normalleştiricez bunu bilmiyorum lütfen bi fikir verir misiniz