Oglum 29 aylık bazı şüphelerimiz vardı huyudur vb dedik bu zamana kadar geldik ama artık kanat çırpma kendi etrafında dönme olunca doktora götürmeye karar verdik bugün gittik. Tv den çok etkilendiğini söyledi doktor. 2 yaş sendromu falan beni çok yıpratmıştı tv aşırı izlemeye başlamıştı yeterki dursun az oyalansın diye benim hatam işte 2 saat izlememeliydi. Neyse doktor belirtilerin bazıları bu yönde dedi otizm olmasa bile dikkat dagınıklıgı var dedi özel eğitime yönlendirdi pztsi başlıyoruz banada çok bağlı bir çocuk daha bir kez bırakamadım tuvalete bile gidemiyorum. önce onları özel eğitimde aşıp sonra kreş dedi. Konuşmuyor mesela o gittiği yer çok iyi gelecek konuşacak dedi. Evdeki videolarımızı vb izlettim sen gereken ilgiyi gösteriyosun hala konuşmadığına göre destek lazım dedi. 1 ay sonra tekrar çağırdı. Bu yollardan geçen var mı?