Woman35 rica ederim. Benimki biraz artık göz kararı oldu gibi ama şöyle yapabilirsiniz. 1 çay bardağı içme suyuna 1 çay kaşığı irmik koyup pişirin ben sulu bırakmıyorum karıştırarak suyunu çektiriyorum. Diğer günler arttırırsınız fazlası kalır. Muz, avokado gibi çatalla ezilmeyen meyveler hariç diğerlerini cam rendeden geçiriyorum üstüne irmiği döküyorum. Belki irmik içine meyve konup biraz pişirilebilir muhallebi gibi tamamen kişisel tercih😅 bizim doktor elma armut gibi meyveler gaz yapabilir belki azıcık haşlayabilirsin demişti ama gaz yapmadı bizde çiğ olarak veriyorum. Şuan elmanın mevsimi geçti gibi sanırım kayısı şeftali 3 gün deneyip onlardan yapabilirsiniz yine cam rendeden geçirip. Yulaf unu aldım OG Natural diye bir markanın. Yine onu suyla pişirip meyveyle karıştırıyorum. 3 gün alerji riski için tek başına bu tahılları yemeyi istemeyebilir bebeğiniz denediğiniz meyvelerle verin hep. 7.ayda üzüm, keçiboynuzu pekmezi verebilirsin demişti doktor. Ben azıcık damlatıyorum meyveli yaptığım öğünlerine. Yine 3 gün deneyip verebilirsiniz. Bunlar tamamen bizim tadımlarımız. Yumurta ve yoğurtta problem oldu bizde. İnşallah bebeğinizde bunlardan alerji yapan çıkmaz da güzel güzel yer ☺️