baderya Hanımlar kızım 21 aylık, tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Öneri ve tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız?
baderya Benisahtesevme2 18-36 ay diyen de var 24-36 ay diyen de. Sinyalleri takip edin diyorlar ama biz aradayız… banyoda tuvalette hep benimle her şeyi biliyor kakayı çok uzun zamandır saklanarak yapıyor ama emiyor hala gece ıslak kalması olası… bazen de kuru kalkıyor..
Benisahtesevme2 baderya benım oğlumda oyle kaka yapıyor koltuk arkasında hadı banyoya deyınce hayır ısaretı yapıyor Hala emıyor gece de sureklı emıyor sabaha bezı lop kalkıyor Hazır degıl henüz bence bu yüzden 😕 Önce emmeyı kesmek gerek dıye düşünüyorum Bende araftayım☺️