Eim2305 Bn şöyle dengeledim onu 3 saatte bir 3 ölçek yani 100 cc yapıp veriyodum keyif yapmak istemesi belki emme refleksinden olabilir şuan 1 yaşına girecek herseyimiz hala saatli ve saati gelince direk açlık belirtisi veriyor ama az iciyo felan diye düşünmeyin bebekler o kadar güzel dengeliyorki ne kadar içmesi gerektiğini ben hesapliyordum hesapladigimla aynı süt içmiş oluyordu bazen az 20 30 cc az içiyordu ertesi gün 20 30 cc fazla içmiş oluyordu