Kizcem62 Bugün doktora gittik 3. Ay icin rota aşısını yazdı ve evde kendiniz yapabilirsiniz dedi ben hala yapamadım. Siz yaptınız mı yada evde yapan oldu mu ?
Sontvbukucu Kizcem62 evde yaptik zaten damlalik şeklinde yanaginin içine doğru sıkın ve elinizde mutlaka bir kaşık olsun akanlari kaşıkla toplayıp verin.
YeniAnneIstanbul Kizcem62 asi diye geciyor ama aslinda bir sivi, bilemedim kendiniz yapsaniz guzel yedirirmisiniz. En iyisi saglik ocagindaki bir hemsire yapsin emin olmak icin veya doktora gotorun yapsin. 1 dakikalik is onlar icin.
Mora Kizcem62 ben iki dozuda evde yaptım ama mecburen olmuştu tam pandemi yeni çıkmıştı kapanmalar vardı doktor tarif etti yapmıştık eşimle şu an öyle bir durum yok götürebilirsiniz sağlık ocağına
Deletedmom0099 Kizcem62 covidin pik olduğu dönemde sağlık ocağı o ortama girmemizi istememişti 2. dozu evde yapmıstım yanağının icine azar azar sıktım ama şuan sağlık ocağında yapılması daha mantıklı bence
Deletedmom0099 Gizem51 3. ayda ilk doz 5. ayda ikinci doz 7. ayda üçüncü doz ama rotarix 2 doz oluyor ben rotateq yaptırdım o 3 dozdu
Keremikoo Kizcem62 buz akusuyle eczaneden aldim eve geldim buzdolabina koydum. Ilk dozunu saglik ocaginda yaptilar agizdan damlatilarak yapiliyor basit bisi sizdr yapabilirsiniz dediler 2. Dozunu kendim evde yaptim
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kizcem62 herhangi bi yan etki olursa panik yaparsınız dedi hemşire bize evde yapmamıza izin vermedi
Keremikoo Papatya2636 hayir olmadi. Hemsire ilk dozu yaparken daha zorlandi agzini acmadigi icin. Evde panik olmadi daha rahat damlattik. Bikac gun gozlemledik sukur bir sıkıntı yoktu.
Kizcem62 Bende kararsız kaldım.cesaret edemedim buzdolabına koydum aşıyı yapmadım. Sağlık ocakları kapalı ayın 19una kadar yarın doktora götürürüm hastanede yaptiririm herhalde kendim yapamiycam