Anneler oğlum 8.5 aylik doktorumuz kan tahlili istedi.demir ve b12 si cok dusuk dedi.dil altına sıkılan bir b12 spreyi verdi.ayrica kac aydır da bestenin kan ilacını kullanıyorum.sabah aksam ama neden düşük geldi anlamadım.varmi benim gibi bu durumu yaşayan ben nasıl yukseltebilirim bu iki değeri