mira___ Bı arkadaşım anlaşmalı boşanmak istiyor. Eşi bugün avukatla konuşmaya gitmiş. Avukat ortada çocuk olduğu için hemen bosamaz terapistte yollar demiş. Bu doğru mu ?
avukattanne mira___ Eğer boşanma konusunda anlaşmışlarsa, bir anlaşma protokolü hazırlanır mahkemeye sunulur. Duruşma günü verir mahkeme ve tek celsede boşanırlar. Çocukluk bir durum yok burada.
SelimliAnne mira___ olabilir, belki de anlaşmalı olmazsa ne olur diye avukata sorup sonra cevapları birbirine karıştırmıştır.
Dykdyk Anlaşmalı boşanmada mahkemeye gitmek şart mı? Avukatlara vekalet versek olmazmı bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim