Kahvegerek Selam hanımlar. Doğum günümüze 2,5 ay kaldı şeker hamurundan 1 yaş kurabiyesi yapmak istiyorum tariflerinize açığım. Bir de ne tür hediyelikler yaptınız teşekkürler 😊
ZeynepAdam Kahvegerek 3 4 gun durur ama 1 ay sanmiyorum canim. Bizde yaptik gecen hafta kuzenim hazirladi hamurunu hagif sasari ca cikartiyorsunuz. Asiri kararmayacak birde misir nisastasi ile seker hamurunu actik merdane ile 1 cm kalinliginda aciliyor. Su ile yapistirdik ve ust suslemesi ivi de pastalanddan renkli cicek ve kalplar almistim onlari kullandik. Gayette guzel oldular.
Alyaduru Kahvegerek nefes yemek tariflerinden yapmıştım çubuk batırdım poşetledim çatlama falan olmadı şeker hamuru yapıp üzerine ismini yazmıştım
Damlaaaaa Kahvegerek tarifi tam hatırlamıyorum 3 yıl önce oğlumun diş buğdayı için yapmıştım Google dan baktım ilk çıkan tarifi yaptım tadı mükemmel oldu hiç dağılmadı tam tarif tutmuştu
Kahvegerek Pinkbery internetten baktım ama dağılıyor mu tarif tutuyor mu ne kadar önce yapsak bayatlamaz yenmesi için mi süs mü deli sorular
busr_erva Kahvegerek canim bizim bir tanıdık seker hamurundan bir yaş kurabiyesi yapmişti 3 4 gün önceden yaptiktan sonra buzdolabinda bekletmiş hiç bisey de olmamişti gayet guzeldi hediyelik de magnet yaptirmisti 😊
[silindi] Kahvegerek şeker hamurlu kurabiye sözümde yapmiştim kabartma tozu koymadan bir kurabiye yapiyorsunuz isterseniz firina vermeden uzun çubuklar saplayip öyle fironlayin şeker hamurunu nişastayla veya pudra şekeriyle açarak kaplayacak şekli veriyorsunuzyapıştırmak için sade su lazım diye hatirliyorum. En son şeker hamurlu kurabiyeyi bayatlamasin diye ambalajlar satiliyor kurabiye poşeti gibi bir adi var hepsiburada da felan var onlarla ambalajlayip kurdeleyle ambalaji kapatip bitiriyorsnz
[silindi] Kahvegerek 2 3 sene bile duruyor kurtlanmadan en son yere düsüp parçalandi öyle attim yoksa hala ayni ilk günkü gibiydi sadece o dedigim kurabiye poşetlerinden alin yeter
[silindi] Kahvegerek kekin üzerine de olur tabi ama ben kurabiyeyi kastettim kurabiye nefisyemektariflerinden bakmstm sekerhamurlu kurabiye diye bakarsaniz gelir kabartma tozu olmayacak tek önemli püf nokta bu
Damlaaaaa Kahvegerek walla çok şey yapmıştım ilk hevesle herşeyle kendim uğraşmıştım etipuflara bonibonlarla göz ve ağız yapmıştım cake pops yapmıştım kapkek yapıp üstünü şeker hamuru ile süslemiştim şirinler figürlü marshmallow alıp çöp şişlere geçirmiştim emoji şeklinde çubuklu çikolatalar almıştım küçük bir kasa alıp içine saman doldurdum üzerinede süpriz yumurtalar aldım bunların kimisini diş buğdayında kimisini doğum gününde kullandım konsepte göre
Kahvegerek Damlaaaaa tam bana göre işler bende çok hevesliyim 1 yaş önemli 😏 aklı Erene kadar yapmıcam daha fikirleriniz için teşekkür ederim
DenizRuya Kahvegerek Kızımın dış bugdayi için halası yapmıştı şeker hamuruyla fazla yapmış bende saklamak istedim 6 aydır sakliyorum ve hiç bi sorun yok hala yaptığı gibi duruyor 😊
Kahvegerek DenizRuya bayramdan hemen sonra yapayım o zaman çünkü çocukla hepsini yapamam en azından o aradan çıksın