Arkadaşlar merhaba, bebeğim 10 günlük, sarılık başlangıcı vardı ve sütüm de çok gelmiyordu, sarılıktan kurtulmak için mama verdik biberonla. Şu an asla ama asla mememi emmiyor kıyametler kopuyor evde , ne yapmam gerekiyor çok üzülüyorum, silikon meme ucu denedik onu da çok az emdi, yardımcı olursanız sevinirim.