Anneler bebegim 3 aylık ve normalden fazla ağlayan bebek zaten gündüzleri sürekli ağlıyoruz ve sadece benim kucağımda durmak istiyor gün boyu başka kimsede durmuyor sirt ustu yatırımcı feryat figan ağlıyoruz sirti ağrıyor desem gece saatlerce sırt üstü yatiyor ağrısı yatmaz zaten doğduğundan beri hep kucak isteyen bir bebis bazen yetmediğimi düşünüyorum yana dönme hareketi falan yapamicak diye de korkuyorum sürekli kucaktayiz çünkü ve uyanık oldugu saatlerde ya memede ya ya ağlıyoruz hala çoğunluk olarak arada sırada gülüyor ediyor o kadar