Kbr041 ben uyku arasında emziriyorum, gün içinde mama verdim bugün dayanamadım. Çünkü bezleri bile boş oluyor. Kakayı gectim, doğru düzgün çiş bile yok. Kesin kilo vermiştir. Pazartesi doktor kontrolümüz var, doktora soracağım ne yapmam gerektiğini. Çok üzülüyorum.