Kızlar merhaba zorunlu sezaryen olacağım 2. Gebeligim 3.500 bagkur, sgkli fiyat. 7000 tl bagkursuz,sgksiz fiyat. Ümraniye Hisar Çamlıca Hastanesinde olacak nasip olursa. Eşim kurye 1 sene olmadi daha bagkurlu oluyor otomatik ama borç var sanirim ya da neyden bilmiyorum tam bagkur aktif gözükmüyor su an özel hastanede analik hakkini kullanip sgkli ucreti oduyorum ama bu olay dogumda gecerli oluyor mu? Bir de esim pazartesi bu bagkurun aktif olmama olayinj halledicek ama dogumum en gec eylulun ilk haftasi olacak mesela iste son 2 aydir bagkurlu olmanjz lazim ya da iste son su kadardir bagkurlu olmaniz lazim falan gibisinden şart var mi? Bilgisi olan yardimci olursa sevinirim🙏