R_y_M Bebeğim ara ara öksürüyor yani genelde emzik varken oluyor agzı kurudugu için mi acaba bu kadar küçük bebekler öksürür mü ki ? Mama alıyor sadece
Nesibe92 R_y_M üşüttuyse yada ne bileyim grip falan olcaksa öksurur tabi canim oglum 2 aylikken üst solunum yollarindan usutmustu kabus gibiydi öksurugunden sesi kisilmisti