Oglum 1 yasinda iceri gittim geldim fairinin mavi jelli olani var ya o mavi jelini yemis hemen agizini yuzunu yikadim su icirdik 5 dakika sonra kustu kusmugu mavi maviydi ayran icirdik rahatlatsin diye ama kustugu icin bogazinda balgam oluyordu midesini bualndiriyordu bi yarim saat sonra balgam yuzunden bi avuc kadar kustu ama sumuksu kivamdaydi suan iyi fazla birsey yemek istemedi zorlamadim bende suan hareketleri felan normal korkulacak birsey var mi gotursem mi hastaneye