cennetkokulubal 13 aylıkken işe döndüm. İlk hafta ağlaya ağlaya araba kullandım. Evim okula 1 saat, okula varana kadar ağladım. Okulda çocuklar, iş güç derken kafam dağıldı. Sonra bir bakmışım ikimiz de alışmışız. Her sabah öperek gönderirdi işe. Şimdi okullar tatil, Eylül ayında nasıl ayrılacağız bilmiyorum 🥲