Momonlyn Benim bey dışarı çıktı bebeğim de uyudu, canım sıkıldı sohbet edelim 🥰 -Ben fotoğrafçıyım 📸 -Eşim presiyer 😇 Bebek için ara verdim suan çalışmıyorum 🤓
Merve Momonlyn eşim bilgisayar mühendisi ben okul öncesi öğretmeniyim. Bende ara vermiştim kızımın doğumuyla. Ama bu eğitim yılında geri dönüyorum mesleğime nasipse. Kızım 3 yaşında❤️
hemsirebianneee Momonlyn eşim ameliyathane hemşiresi ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim 😅 başka seçeneğimiz yoktu sanırım birbirimizi bulduk😅😅
adakus92 Merve aaa aynıyız😊eşim bilgisayar mühendisi ben okul öncesi öğretmeniyim.kızım daha çok küçük 23 günlük.ben ayrılamıcam maalesef işten.12 eylülde kızım 2.5 aylıkken başlıcam
Serserilikiz pembehanm çifti tam olarak napiyor meyve sebzemi ekiyor eşiniz Ben çok severim toprakla oyalanmayi
asiltonunmommysi Ben memurum eşim muhasebe insan kaynakları 😂 pembehanm ne ekiyor eşiniz, benim eşimde karpuz ekiyor buğday ayçiçeği ekecek bu sene nasipse 😂
pembehanm basaksahinx nerdeeee 😁😁😁okulum bitti direk evlendık işe girmeye nasiplendim bebeğim oldu bebek olunca girerim dedim şimdi kolik aşırı aglak bşr bebege sahıbım calısmak bana yalan oldu galıba🤣🤣😁😁😁😁
Revam Tgbtn perfüzyonistin bildiğim kadarıyla çalıştırilan yerler var mı benim kardeşim okudu o bölümu ama hiç alım yokmuş
balyanak53 hemsirebianneee Kızım 35 haftalık doğdu, 22 gün kuvezde kaldı. Kızımı yönlendirmek istediğim meslektesiniz 🙏🏻 Kendisi gibi Prematüre bebeklere sevgisiyle hizmet etsin isterim
Momonlyn Sultiss Evde birbirinize yabancı dil konuşuyor musunuz, ben Kürtçe biliyorum mesela dedikodu yaptığım zaman Kürtçe konuşurum eşim anlamasın diye 🤣🤣
pembehanm Momonlyn dimiii😁😁😁ilk duyunca herkes sasırıyo ne alaka falan dıye kendı meslegı elektrıkcı ama ekip biçmeye bayılıyo kayınbabamla ortaklar cok sukur gelır iyi yoksa meslegı bıraktı diye kıyameti koparırdım😁😁😁😁😁😁
pembehanm Serserilikiz bazen bugday bazen şeker pancarı 600 dönüme yakın arazileri var kayınbabamla orada ekip biçiyolar ıkı sene once ayçekirdeği ekmişti o da guzeldı aksine bende hiç sevmem bazen sıyo hanım gel çiftliğe gidelim hiç oralı olmıyorum😁😁😁😁😁😁😁