Kızlar 3 gün önce azı dişimin ağrısyla Dr a gttim memkeketiyimdeyim bu dis ağrısı yüzünden berbat geçti , başım kulağım o kadar ağrıyordu ki ôlecem sandım bayram biter bitmez gttim enfeksiyon olmuş yüzünde şiş antibiyotik verelim gel çekilir büyük bir ihtimalle ama kanalı da deneriz dedi neyse bugün gittim bı ağrıyla kanala uğraştı imkansız bu dişle nasıl durdun bayramda dio (sanki başka çarem varmış gibi) çekildi dişim ama hala enfeksiyon vardı 4 dozdan sonra uyuştu, eve geldiğimde ise çekilen diş yerimin kocaman abse yaptığını gördüm ne olacak ne yapmalıyım ağrım devam ediyor hemde daha fazla