doğum öncesi hamileliğimin son bi kaç haftasında azıcık kullandım, ikinci bebeğim olduğu için yara vs olmadı ve kullanmaya gerek kalmadı, şu an bebeğim bir buçuk aylık ve kullanmadığım için satmaya karar verdim, yani emziririken hiç kullanmadım sadece doğum öncesi biraz kullandım ve karbonatla temizledim