Merhaba guzel annisler sut için bir tavsiyede bulunacağım oğlum 5 aylık oldu çok şükür sütüm fena degil ama iki gündür sabah akşam ısırgan çayı içmeye başladım ve cok iyi geldi ilk defa göğsümde tekrar gergilik oldu. 1 kupa sıcak suya bir tutam ısırgan atıp 5 10 dk demliyorum. Tabi bunun yaninda günlük mutlaka 3 4 lt su iciyorum. 1 yada 2 sise maden suyu iciyorum. Isırganın içine rezene de koyuyorum. Rezene konusunda herkesin bir fikri var. Bu sizin tercihinize kalmiş. Süt içmek bende cok güzel süt yaptı ama bebişim ishal olunca bıraktım. Deneyebilirsiniz. Ve taze üzüm çok güzel süt yaptı. Kayısı erik üzüm kurularından birini kaynatıp ictigimde de sütüm artiyor. Sizlere küçük bir tavsiyem olsun. Bol sütlü günler annişler ❤❤