Kızlarrrr 4 buçuk aylık kızım dönmeye başladı kendi kendine dönüyor yalnız nefesi filan daralalır diye 1 dakikadan fazla durdurmuyorum çeviriyorum hemen ozamanda aglıyor araştırdım ama kimi durmamalı çok fazla diyor kimi durmalı sizin önerileriniZ nelerdir😊