Gulsahkrkc Arkadaşlar 3yasinda kızım var iki aylık ta hamileyim cinsiyet henüz belli değil ama kız yada erkek ismi arıyorum kızımın adı gonca ☺️anlamıda guzel olan isimleri bekliyorum🤗🤗🤗
Zlm Gulsahkrkc doğa ismini seviyorum ben kızıma luna koymak istemiştim ay demek erkek için aslında kısa isimleri severim Alp Ali falam gibi oğlum olursa Alp koymak isterim
OncedenGurme Gulsahkrkc kızımın adı Birce. Biricik, tek, eşsiz anlamı. İleride oğlum olursa adının Yekta olmasını çok istiyorum. Anlamları aynı 😊
Buso Oğlumun ismi Fidel ❤️ Buyuk bir Fidel Castro hayranı oldugum icin koydum. Ayni zamanda vefali dost demek.