Bebeğim 5 aylık olmak üzere kullandığım anakucağı hem pek sağlam iyi birşey değildi hediye gelmişti hemde emniyet kemeri bozuk bizim kız iyice ağırlaştığından ve yandan tutup kendini döndürmeye çalıştığından korkuyorum koyamıyorum daha yerde yatırdığımda biyerden sonra sıkılıyor anakucağında baya vakit geçiriyordu seviyordu ucuz yollu bebeğinin ayı büyük olup hala kullanan önerebileceğiniz model var mı gereksiz mi 1 2 aya hareketlenmeye başlayacağı için dururmu durmaz mı kestiremiyorum da şuan tek durabileceği yer yere yorgan serdim onun üstü ama yatar pozisyon olduğu için bişeyle ilgilenemiyor en fazla oyun halısı🙄