merhaba, 15 gün sonra işe başlayacağım 9-6 çalışıyorum. Süt iznimi hafta ortası çarşamba 1 gün kullanacağım. kızım da 4 ay 1 haftalık olacak o zaman. Sadece anne sütü ile besleniyor. Biberondan gündüz 1 öğün içirmeye başladım avent ile. İçiyor bi sorun yaşamadım. Ama o zaman günde 3 4 öğün biberon iLe içecek ilerisinde meme reddi olur mu? Süt öğün işini nasıl ayarladınız 120 150 cc arası bir öğün yeter diye düşündüm. Ek gıda tadımlara 5. Ay da başlamayı düşünüyorum. Siz işe başladığınız da nelerle karşılaştınız. Nasıl zorluklar vardı. Gündüz kaç kez sağım yaptınız? Hikayeleri merak ediyorum