Bebeğim kovid oldu iki gün yüksek ateş yaşadık şimdi ateşi geçti ses kısıklığı ve burun tıkanıklığı var bugün bende de belirtiler başladı takviye vitamin arayışındayım emzirenler için redoxon dynavit ya da hangisi olursa fikirlerinize ihtiyacım var 🌸