Aysebakirr 3 kizim var. İlk.kizim 2012 yılında dünya ya getirdim. Hic emmedi mama ile de kilo alamadi. Doktor kontrolünde 4.5 aylik ek gidaya başladım. Ikinci kizim suan 22 aylik onun kilosu güzel.gitti anne sütü de alabildi. Ona 7. Ayda başladım. 3. Kizim suan 5 aylik. Oda emiyor. Cok ufak ufak patates , yogurt ve meyve tattirdim. Ama ek gidaya 6. Ayda başlayacağım.