hansmomm merak etmryinbizde öyleydi geçecek bunlar güneşli günler yakın. Olabildiğince masaj yapın gazını çıkartın benimkine banyo çok iyi geliyordu banyo yapmasam bile kovaya ılık su koydum bedeninin yarısı nı koyıp6biraz bekleyiyordum çok işe yaroyırdu gaz çıkarmasına iyi geliyordu benimki havalar serindi sizin yaz ayındayız banyo iyi geliyorsa hergün yaptırın