alisileedis Aklım çıktı hala kendime gelemedim. Hastanede 2 saat takip ettiler ama içim rahat etmiyo bi türlü. Ondan çok ben ağladım. 14:30 da düştü daha bişey olur mu acaba ☹️
alisileedis Halimea 14:30da oldu şimdi uyutuyorum şuana kadar bişey olmadı çok şükür inşallah daha da olmaz 🤲🏻
KumsalBeren Korkma canım. Hastanede anlarlardı bir şey olsa. Şimdi o da korkmuştur baya. Düştüğü için bir yerleri de acıyor olabilir. Huzursuz olabilir. Bu gece gözlemleyin. Ama neden hastanede bir gün boyunca gözlem amaçlı tutmadılar keşke orda kalsaydınız.
alisileedis KumsalBeren Evimiz hastaneye çok yakın zaten ama 2 saat öneml dediler 9 saat oldu çok şükür bişey olmadı inşallah olmazda 🤲🏻