Selam kızlar ben oglum ıcın bır tane duduklu tencere ayırdım aureklı onda su kaynatıyorum fakat suyu kaynattıktan sonra uzerınde boylr nasıl anlatım ele gelmıyorlar ama bır puslanma gıbı bır sey oluyor yuzeyınde nasıl tarıf edebılırım bılmıyorum sızdede buna benzer seyler oluyormu hazır su kullanıyorum bu arada sız beyd3 kaynatıyorsunuz boyle sorun yasamayan var mı