Kızım 3 aylık oldu ve bir haftadir emmede problem yaşıyoruz kızlar. Emzirme pozisyonu alır almaz bağırmaya, ağlamaya başlıyor. Mememi ağzına almıyor, kıpkırmızı kesiliyor bağırmaktan. Uyku sersemiyken emiyor, uyanıkken mümkün değil. Meme reddi dedikleri bu mu oluyor? Çok üzülüyorum. Halbuki çok güzel emen bir bebekti. Meme bagimlisi gibi bir şeydi. Ne yapabilirim sizce?