Iremvrgn-11 _mmom Ek gıda veriyorum,yürüteçe koyuyorum,zıp zıpla oynuyor. Oyuncaklarla oynuyoruz. Kitap okuyoruz,camdan bakıyoruz. Banyo yaptırıyorum her gün. Bu şekilde 🥰
Melek1411 _mmom biz kartlara bakıyorux biraz dışarıya çıkıyoruz babamız arabayla gezdiriyor biraz, onun dışında hep Oyuncak oynuyoruz mama sandalyesine oturtuyorum onu
2melekannesi__ _mmom mama sandalyesine oturtuyorum camdan dışarıyı izliyor, öğleden sonraları yürüyüşe çıkıyoruz arabasına koyup, evde müzikli oyuncağıyla diş kaşıyıcılarla vakit geçiriyor genelde, arada kitap okuyorum ve sürekli konuşuyorum🙈
_nurellaaaaa _mmom evimiz bahçeli ve hergunumuz bahçede geçiyor geziyoruz köpeğimizi seviyoruz oyunlar oynuyoruz evde durmayı hiç sevmiyor sürekli dışarı çıkmak istiyor alıştı baya kışın napcam diye kara kara düşünüyorum 7 aylık kızım içinn
Ozgemre Anneler bi sorum olacaktı kaçıncı ayda oturtmaya başladınız 5.aydayız ek gıdaya başlıcaz ama daha hiç oturtmadım kucağım da oturtmaya çalıştım devriliyor 😂 tam olarak 6.ayında mı mama sandalyesine oturtmam gerek
Sebusebu Ozgemre benimki kucakta yerde oturuyor. Kucakta destekli yerde ayaklarını oturarak duruyor ama mama sandalyesinde oturamıyor kriz geçiriyor devrilcek gibi oluyo 6 ay 5 günlük. 1 aydır devamlı oturtmaya calısıyorz
_mmom Ozgemre biz 4 aylıkken kucakta oturtmaya başladık hep kucakta oturdu diyebilirim hiç normal oturma pratiği yapmadık.. Şükür şu an desteksiz oturuyor 🤗 6 ay 23 günlük
Melek1411 Ozgemre mama sandalyesi için 6 yı beklerseniz iyi olur. Ben otomatik ana kucağında yediriyordum elimle alttan tutup daha dik yapıp öyle yediriyordum 5. Ayında zaten çok az yediği için sıkıntı olmamıştı
2melekannesi__ _mmom pencere önüne koyuyorum dışarıyı izliyor kuşlar arabalar vs ilgisini çekiyor oyalanıyor. Önüne oyuncak da koyuyorum ama onları oynaya oynaya yere atıyor 2dk sonra😅