İyi günler arkadaşlar 6.5 aylık bebeğim iki gündür ishal bugün doktora götürdük antibiyotik tedavisi başladı bağırsak enfeksiyonu olmuş dedi antibiyotiği sabah verdim ilk olarak biraz önce yine kaka yaptı rengi yeşildi acaba bu şekilde olması normal mi deneyimi olan varmı bilgi verirse çok sevinirim