Ummduha Arkadaşlar 2 ay oldu doğum yapalı, yoğun akıntım var ve adet sancılarım var bayaa ama bir türlü olamıyorum,?? Böyle olan varmıydı??
BirVeraAnnesi35 Ummduha ama zaten 1 sene hiç olmamanız normal karşılanır. Ağrılarınız başka sebeptendir
Cihan Ummduha doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak çok normal 1 yılı geçtiğinde olmazsan o zaman görün doktora eğer emziriyorsan adet olmaman çok normal hiç endişelenme ben oğlum 6 aylıkken diğeri 8 aylıkken olmuştum doktor normal dedi
tugbademir Ummduha ben hemen oldum tamam rahatlatıyor karın şişliği filan iniyor ama benimde adetime yakın sütüm inanılmaz azalıyor süt hormonu adete yakın ve adet zamanı çok düştüğü için baskılanıyor olabilirmiş benimde öyle tuhaf bir sıkıntım var sürekli süt artırıcı takviye alıyorum onlarda zar zor artırıyor işte ne kadar yeterse. Yani olsan bir dert olmasan bir dert galiba