Merhaba , bebeğim 2.5 aylık. 5 gündür egzama dökmeye başladı. Dr a götürdüm test yapmadı küçük olduğu için. Sen süt ürünlerini tüketme dedi. Bir de alerji maması verdi aptamill yeni aldım denemedim daha kızımda. Kakasında kan yok ama mukuslu. Koca insan gibi inliyor ve gaz sancısı çekiyor gibi 😔😔 gündüz uyumuyor gece inlemekten ıkınmaktan uyanıyor. Ve devamlı kusuyor reflüsü var sandım ben ama sanırım bu da alerjik. Ankara da yaşıyorum. Benim gibi olan anneler yardım ve önerilerinize ihtiyacım var. Egzama için nemlendirici kullanıyorum başka nasıl bir yol izlemeleyim?