Alın bendende okadar 3 ay 3 günlük ama bir gün böyle mutlu geçirdiğimiz gun yok sürekli ağlamaklı bütün gün onunla geçiyor bütün gün uyutmakla geçiyor bende ruhen bedenen psikoljik olarak coktum bende tek büyütüyorum bebeğimi inşallah biran önce gecicek bu durum ve ilk çocuk olunca ekstra daha zor oluyor