Kızlar bebeğim ufakken bebek arabası yerine anakucağıyla hep taşıdım şehir dışına çıkarken fakat şimdi 1 yaşında mecbur bebek arabasını yanıma almam gerekiyor. Travel sistem olduğu için sıkıntı olur mu yanıma puseti değil diğer büyük olanıyla götürmek istiyorum ama deneyimi olan anneler bilgi verebilir mi nasıl oluyor yardımcı oluyorlar mı ve alıyorlar mı?