Kızlar normal doğum yaptım 37 gün oldu 10 gündür kabızlık sorununu yaşıyorum bebekte birsey yok ama ben 4-5 günde bir lavaboya girebiliyorum bu sorunu yaşayan varmı nasıl aşabilirim hastaneye gitmeme gerek varmı gerçekten artık dayanamıyorum girdiğim anda ne oturabiliyorum nede kalkabiliyorum