Benimki 4 aylık aynı durum bende de var uyumuyor çok huysuz sürekli ağlıyor bir de havaların sıcaklığı tam anlamıyla tuzu biberi oluyor bay bay night kullandım benimki daha çok açtı gözlerini uyumadı ikinci ayda denemiştim ben baktım ile yaramadı çöpe atmak zorunda kaldım sürekli atakları yaşayıp duracağız heralde bir çözümü olsa da yapsak akıllı akıllı dursa eşimde bende pert olduk bugün iki kişi bile yetemiyoruz çocuğa ev işleri ve evde bakacak birini aramaya başladık bile