Denizefeannesi Merhaba kızlar ben sezaryan ile doğum yaptım mecbur ...eriyen dikiş atıldı bana ...siz sezaryandan sonra ne zaman ağda yaptirdiniz yada yaptınız ben dikislerim açılacak diye korkuyorum sezaryan olalı 37 gun oldu .
DuyguSentrk Denizefeannesi bizim daha kırkımız yeni çıktı geçen ağda yaptırmaya gittim ama sezeryan çevresini çok ufak ufak aldırdım öyle cart diye çekmedi dikkat edin siz yinede
Muham-014 Denizefeannesi kesinlikle agda yapma ben 3 ay sonra yaptim oluyodum uyusuk haliype bile yok boyle bi aci ruhum bedenmden cikti benm dogumdan sonra gobefimdede tuylenme oldu onu alirken bile oldum mecbur jilete gectim bebegimi emziryom oyuzden lazarede gdemiym ama sanorim bidaha agda yapamam
Alican Denizefeannesi canim benimde 37.günümdü dün yaptım iyikide yaptım dikkatlice yaparsan birşey olmaz inşaallah sadece üst dikiş tarafını çok yavaş aldım öyle yapıştırıp çekmeden
Denizefeannesi DuyguSentrk kafam çok karisik benim normal de acimiyordu zaten doktora bari sorayim ben ağda dışında başka yöntem ile almadim hic
[silindi] Denizefeannesi 45 günlükken gittim doktoruma danışarak yaptırabilirsin dedi çok korkarak gittim eskiden nasılsa yine öleydi ekstra acı olmadı
Yurdanur Denizefeannesi eldivenle alabilirsiniz ben sezeryan olalı 2 ay oldu eldivenle yapıyorum temizliğimi hiçte bi sıkıntı yaşamadım çok şükür
Sevgitkn Denizefeannesi jilete sakın bulaşma saçmalama git güzelce ağdanı ol o kadar abartılacak ağrı yok. Kıllı kıllı mı gezicen. Jilet hem çoğaltıyo hem dağılıyor ondan. Çocukla nerde hergün alacan kendini jiletle. Bugün al yarın yine çıkar hemde kirpi gibi kaşıntı yapması da cabası
Meyra Denizefeannesi 40 günlükken ağdaki yaptim dikislerin 1 parmak kadar altında çıkan tüyleri cımbızla aldim gerinkalan yerleri normal olarak yaptim dikis çevresinde belli belirsiz çıkanları cımbızla alıyorum hep sonra agdami yapiyorum
Zeynep_aydin Denizefeannesi ben 2 ay sonra gittim onun öncesinde evde eldivenle aldım dikiş kısmına yakın olan yani önce bölümü kendim aldım gerisi ağda hiç sorun çıkmadı çok şükür
Besteee Denizefeannesi dün gittim bende 51. Günde diğerlerinden farklı olmadı korkulacak bi durum yok
Sevgitkn Denizefeannesi ben 40 gün sonra ağda oldum hiç bir şey olmadı çok da rahat oluyor yaptırabilirsin yani canım 🥰 acı da olmadı o zamana kadar iyileşiyorsun zaten kimseye bakma.