Muhercuervo Bebeğim 7 aylık ilk dişini geçen hafta çıkardı şimdi yanındaki damağı şişmiş ama siyahlık var . Böyle olması normal mi ? Diğer dişi çıkarken damağı beyaz şişmişti .
GlgnOlgun Muhercuervo Benim bebeğimde ilk iki dişi 3 ay önce çıkardı şimdi üstler çıkıyor ama aynı dediğiniz gibi iltihaplı gibi şişlik var normal mı bende merak ediyorum
Muhercuervo Bir hafta önce diş doktoruna götürdüm bir sprey ile uyuşturdu ve iğne batırıp bastırdı o iltihaplı şişlik gitti şuan . Dişi henüz çıkmadı ama şişlik yok